Four Reasons nekad nav bijis jūsu tipiskais skaistumkopšanas produktu zīmols. Tās ceļojums sākās pirms apmēram 20 gadiem, un tas atcerās stāstu par neglīto pīlēnu.
Four Reasons stāsts
Sākumā nebija nekā – tikai daži ātri domājoši, aizrautīgi puiši, kuri ticēja sev un lieliski tikās ar citiem cilvēkiem. Viņi tik labi tika galā ar citiem, ka cilvēki sāka ticēt arī viņiem un viņu ietekmē paši par sevi. Pakāpeniski viņu komanda pieauga ar cilvēkiem, kurus saistīja aizrautīga un uzņēmīga attieksme pret viņu darbu. Viņi matu kopšanas nozarē ienesa jaunu drosmi, autentiskumu un kopš tā laika ir turpinājuši šo ceļu. Mūsdienās viņi pārstāv entuziastiskāko darba kopienu * (1) skaistumkopšanas nozarē ar visapmierinātākajiem klientiem * (2) salonu tirdzniecībā Somijā. Tāpat kā neglītais pīlēns pārauga majestātiskajā gulbī, arī Four Reasons ir kļuvis par veiksmīgāko Somijas matu zīmolu.
Sasniedzot pilngadību, Four Reasons joprojām ir tas pats aizrautīgais un drosmīgais vientuļais vilks, kurš tic sev, bet vecums un pieredze ir nesuši arī vairāk pienākumu. Four Reasons, kas ir mūsu uzņēmuma ikona, pārstāv mūsu kopienas vērtības: cilvēkus, aizraušanos, autentiskumu un jūs. Šīs vērtības iekļauj mūsu saukli “Mēs mīlam īsto tevi”, kas nozīmē, ka mums katrs cilvēks ir skaists tāds, kāds viņš ir, līdz pat pēdējam matu galam.
Four Reasons, mēs esam ģimene, kurā ir daudz vietas ikvienam, kurš vēlas iet savu ceļu. Jums tas derēs tieši! Mēs ejam pa frontes līniju, atbalstot dažādību un aizstāvēdami ikviena tiesības justies skaisti. Šajā ceļojumā mūs vada atbildība, bezkompromisa kvalitāte, sociālās iekļaušanas veicināšana un bezgalīgs entuziasms uzzināt kaut ko jaunu.
Four Reasons produktu grupa pieaug – pa ceļam top pasakaini jauni iepakojuma dizaini
Atbildība par Four Reasons pamata zīmola izšķirošā ziņojuma izplatīšanu ir jāuzņemas pašiem uz saviem pleciem. Tāpēc Four Reasons kļūst par vecāku zīmolu visam mūsu produktu un pakalpojumu portfelim.
Tas nozīmē, ka Four Reasons dēļ produktu klāsts tiks paplašināts, iekļaujot jaunas produktu grupas, kas piemērotas visiem matu tipiem un atbilst dažādām lietotāju vajadzībām. Šīs reformas augļi jau ir redzami Four Reasons Professional un Four Reasons Nature produktu sērijās. Kritiena laikā KC Professional Color Mask produkti kopā ar jauniem toņiem un jaunu iepakojuma dizainu tiks nodoti Four Reasons produktu saimei. Citu mazumtirdzniecības preču iesaiņojums tiks atjaunināts nākamgad.
Uzņēmums, kas veido jauno Four Reasons iepakojumu, ir Pentagon Design, viena no veiksmīgākajām dizaina aģentūrām Somijā. Rūpīga izpēte un izstrāde ir veikta katrā pārveidotajā iepakojuma dizainā, lai izstrādātu informāciju par katras produktu grupas pircēju uzvedību un iepakojuma vēlmēm. Pētījuma rezultāti mums ir snieguši vērtīgu informāciju par to, ko patērētāji novērtē mūsu izstrādājumos un iesaiņojumā, un to, kā mēs varam atvieglot viņu produktu izvēli.
Mūsu KC Color produktu saimes augsto tehnoloģiju produkti arī piedzīvos pakāpenisku iepakojuma reformu, un tajā pašā laikā produkti tiks nodoti Four Reasons brendam. Izmaiņas tiks veiktas, ievērojot apkārtējo vidi, jo pašreizējie iepakojumi beigsies, kas nozīmē, ka jaunie iepakojumi tirgū nonāks ne ātrāk kā šī gada beigās. Līdztekus šiem pakešu atjauninājumiem mēs ieviesīsim video pamācību, lai atbalstītu mūsu augsto tehnoloģiju produktu izmantošanu.
Vides un korporatīvā sociālā atbildība kā paplašinātā Four Reasons produktu klāsta dzinējspēks
Zīmola reforma mums ir lieliska iespēja reformēt savus iepakojuma materiālus un padarīt tos vēl videi draudzīgākus nekā iepriekš. Mēs, kad vien iespējams, esam izvēlējušies pārstrādātu plastmasu un bioplastmasu kā jauno iepakojuma materiālu, neapdraudot produktu efektivitāti un lietotāju pieredzi. Izstrādājot produktus, mēs turpināsim ņemt vērā iepakojuma materiālu pārstrādi un vairāk nekā jebkad agrāk koncentrēsimies uz komunikāciju par pārstrādi tādā veidā, kas to padara pēc iespējas vieglāku.
Mūsu spēcīgā zīmola koncepcija atbalsta matu salonu tirdzniecību
Skaista sajūta rodas no cilvēka pozitīvā paštēla. Tā ir spēja pieņemt sevi kā daudzšķautņainu būtni un tieši tādu, kāda jūs esat – pilnīgi nepilnīga. Mēs mudinām cilvēkus koncentrēties nevis uz ārējām, bet gan uz iekšējām īpašībām un redzēt sevi kopumā – cilvēku, kurš ir pelnījis būt mīlēts, cienīts un pieņemts tāds, kāds viņš ir, neatkarīgi no viņu izskata. Pozitīvs paštēls ir saistīts ar spēcīgu pašnovērtējumu, kas pētījumos liecina, ka tas ir nozīmīgs cilvēka labklājībai un garīgajai veselībai.
Frizieris ir lieliskā stāvoklī, lai palīdzētu stiprināt klienta pozitīvo paštēlu, taču tas arī prasa, lai viņi darbotos pēc sava pašnovērtējuma. Four Reasons komandā mēs uzskatām, ka mūsu pienākums ir stiprināt pašnovērtējumu, it īpaši frizieru profesionāļu vidū. Mūsu atjaunotā apmācības koncepcija ieskicē jūsu ceļojumu, lai kļūtu par ekspertu, lai justos skaisti, piedāvājot ne tikai tehnisko iemaņu atbalstu, bet arī iespēju sastapties ar klientu, būt klāt un stiprināt pozitīvu pašrunu. Šoruden mūsu Feel Beautiful apmācību tūres laikā mēs zobus ieskandināsim gan profesionālās pašapziņas stiprināšanā, gan klientu konsultācijās un piemērotības domāšanā, kas kopā dod iespēju katram klientam piešķirt viņiem vispiemērotāko frizūru.
Kā matu kopšanas speciālisti mēs varam palīdzēt cilvēkiem apzināties savas individuālās, brīnišķīgās īpašības, atbrīvoties no raizēm par matiem un palīdzēt viņiem justies skaistiem. Paturot to prātā, mēs vēlamies izaicināt visu frizieru nozari pievienoties mums pozitīvās vēsts izplatīšanā!
*(1) Employee Survey 2016–2018, Corporate Spirit Oy
*(2) Corporate Image Survey in the Hairdressing Sector 2016–2018, Otantatutkimus Oy