Labas smaržas, sliktas smaržas? Kā alternatīva frizētavai – bez smaržvielām

Somi ir ārkārtīgi jutīgi pret smaržvielām: gandrīz katrs trešais cilvēks apgalvo, ka viņiem rodas simptomi, ja tie tiek pakļauti pārmērīgam aromātu daudzumam. Tomēr tikai nedaudzi pārtrauc smaržu lietošanu kopumā. Saskaņā ar neseno pētījumu *, smaržīgu un bez smaržvielu saturošu produktu sajaukšana ir tipiska: vismaz 92% no tiem, kas lieto produktus bez smaržām, vismaz reizēm iegādājas arī smaržīgus produktus.
Līdz 70% no tiem, kuri dod priekšroku produktiem, kas nesatur aromātu, vēlas, lai matu izstrādājumi bez smaržvielām sniegtu lielāku pieredzi! “Pat ja es izvēlos produktu bez smaržvielām, tam nav jābūt blāvam un bezkrāsainam. Es vēlos, lai produkts un tā iepakojums būtu tikpat iespaidīgs kā kāds, kurš izmanto aromātiskus produktus!” To uzskatīja cilvēki, kuri piedalījās mūsu patērētāju panelī. Viņi izmanto produktus, kas nesatur aromātu, un mēs gribējām uzzināt, ko viņi domā par mūsu No Nothing iepakojuma atjaunošanu. Tagad ir laiks Four Reasons No Nothing ar krāsainu iesaiņojumu, drosmīgām kampaņām un jaunu, kaprīzu izskatu, kas pasaka nē garlaicībai un atbilstībai. Līnijā ir efektīvi produkti četriem dažādiem matu tipiem mazgāšanai, veidošanai un apdarei, kas iesaiņoti videi draudzīgā bioloģiskā cukurniedru plastmasā. Four Reasons klāstā ir arī tehniski produkti bez aromātiem profesionālai lietošanai. Šis ir jauna laikmeta sākums, kad matu saloni var piedāvāt pārsteidzošu pieredzi bez aromātiem!
#1 Jūsu sapņu matu krāsa nesatur aromātu Funkcionāliem, bez smaržvielām saturošiem izstrādājumiem ir galvenā loma, nodrošinot klientiem patīkamu pieredzi matu salonos klientiem, kas ir jutīgi pret smaržvielām. Apmēram 10% iedzīvotāju ir alerģija pret kosmētiku, un matu krāsas un aromāti ir vieni no biežākajiem alerģijas cēloņiem. Papildus klientiem, matu stilisti arvien vairāk un vairāk ir sākuši vērtēt produktus, kas nesatur aromātu. Savā darbā matu stilisti tiek pakļauti vairākām ķīmiskām vielām. Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc matu stilisti priekšlaicīgi maina karjeru. Kad mēs lūdzām matu stilistiem definēt “savu sapņu krāsu līniju”, tā bija bez smaržas un tas bija viens no vissvarīgākajiem atribūtiem. Aptaujā 2018. gadā atsaucās gandrīz tūkstotis somu matu stilistu, un, balstoties uz šīm atbildēm, mēs izveidojām Four Reasons Optima. Šī bez aromāta krāsu līnija ar satriecošām nokrāsām ir bijusi sapņa piepildījums: to jau izmanto gandrīz 2000 matu salonu!
#2 Atpūtieties un palutiniet sevi šampūnu stacijā Šampūnu stacijā varat radīt relaksējošu pieredzi bez mazgāšanas līdzekļu smaržām – ieguldiet, piemēram, klienta krēslā, apkārtējās skaņās vai interjera dizaina risinājumos. Mazas lietas var ievērojami mainīt klientu pieredzi; bieži pietiek ar galvas masāžu un klusu klātbūtnes brīdi. Aromāti parasti ir nemanāma klienta piedāvātās pieredzes daļa šampūnu stacijā, taču smaržu trūkumam nav jāapdraud citi klienta pieredzes aspekti. Four Reasons No Nothing mazgāšanas un kondicionēšanas produkti, nekad neapdraud kvalitāti: putojošie mitruma produkti iegūst spēku no avokado eļļas, kas efektīvi mitrina, baro un piešķir jūsu matiem satriecošu spīdumu. Mitruma produktu līnija padara jūsu matus zīdaini maigus un pasargā no statiskuma. Barojošais sastāvs garantē jūsu matiem dzīvīgumu. Produkti ir pieejami arī šampūnu staciju izmēros.
#3 Uzkrītošas frizūras bez ķīmiskas slodzes Ne visiem matu saloniem var būt vai vajadzētu būt bez 100% aromāta, un klienti parasti tam piekrīt. Neatkarīgi no tā, iespējams, ir laba ideja apsvērt iespēju samazināt matu salona ķīmisko slodzi, un veidošanas līdzekļi bez smaržvielām ir viens no vienkāršākajiem ķīmiskā patēriņa samazināšanas veidiem. Frizētava, kurā ir daudz stilistu, vienā dienā var radīt diezgan daudz matu produktu aromātu. Tas jo īpaši notiek īpašos gadījumos, kad matu salons ir pilns ar klientiem, kas matus sakārto. Šajā gadījumā ir jēga mainīt dažus veidošanas un apdares produktus uz alternatīvām, kas nesatur aromātu. Smaržvielu lietošanas samazināšana ņem vērā arī līdzcilvēkus. Ja zināt, ka jūsu klients strādā vietā ar daudziem citiem cilvēkiem, piemēram, skolā vai slimnīcā, ir pieklājīgi izvērst darba kopienas attieksmi pret smaržvielām un vajadzības gadījumā ieteikt alternatīvas bez smaržvielām. Matu vasks bez smaržvielām vai veidošanas putas ir arī lieliska izvēle bērnu klientiem! Four Reasons No Nothing veidošanas un apdares izstrādājumi ļauj cilvēkiem ar maigu ādu vai jutīgumu pret smaržām izteikt sevi un attieksmi, izmantojot matu stilu un pievilcīgas frizūras. Jaunākais stila produktu līnijas papildinājums ir Sensitive Wax, kas piešķir elastīgu, raupju struktūru un spēcīgu noturību visiem matu stiliem. Līnijas sausais šampūns, karstuma aizsardzības aerosols, veidošanas sprejs un putas, kā arī divas dažāda apjoma matu lakas jau ir klientu iecienītās preces!
#4 Kopšana mājās Jutīgums pret smaržvielām ir izplatīts Somijā, taču tas nav vienīgais iemesls matu izvēlei bez smaržvielām. Saskaņā ar mūsu pētījumu *, visnozīmīgākais iemesls (38% respondentu) ir izvairīšanās no pārmērīgas ķīmisku vielu lietošanas jūsu labklājībai un apkārtējai videi. Daudzi cilvēki izvēlas produktus bez smaržvielām, jo viņiem ir maiga āda un viņi vēlas izvairīties no sausas un niezošas ādas. Tas nozīmē, ka lielākajai daļai cilvēku, kas izvēlas produktus bez smaržvielām, nav alerģijas pret smaržvielām, bet spēcīgas smaržas viņiem šķiet nepatīkamas. Produktus, kas nesatur smaržas, diezgan bieži pērk matu salonos: 41% respondentu sacīja, ka produktus, kas nesatur smaržas, pērk no sava matu stilista. Pat vairāk cilvēku pieņemtu lēmumu par iegādi matu salonā, ja salonos būtu vairāk produktu, kas nesatur smaržas un ir piemēroti viņu matu tipam. Somu bez aromāta Four Reasons No Nothing atbilde uz patērētāju vēlmēm: produktu līnija, kurā nav sastāvdaļu, kas parasti sensibilizē vai kairina. Produkti ir piemēroti tiem, kam ir maiga āda, kā arī ikvienam, kurš vēlas samazināt sava ķermeņa aromātu un ķīmisko slodzi. Visiem līnijas matu izstrādājumiem ir piešķirts alerģijas simbols no Somijas Alerģijas un astmas federācijas. Four Reasons No Nothing saka nē smaržām, tukšiem solījumiem, kompromisiem un visam nevajadzīgajam. *Aptauju veica Pentagon Insight 2019. gada pavasarī, n = 465 somu vīrieši un sievietes Avoti: Somijas Alerģijas un astmas federācija, allergia.fi